Derítsük ki a weboldalad gyenge pontjait és turbózzuk fel a vevőszerzést!

Miért fontos nyomozni a weboldal látogatók után!?

  • Mert így tudhatod meg, hogy miért nincs annyi vevő a weboldaladról
  • Mert lehet, hogy csak pár apró változtatással hatalmas profit növekedést érhetsz el
  • Mert így tudhatod meg, hogy mire kíváncsi a potenciális vevő
  • Mert hatalmas pénzt hagy az asztalon az a vállalkozás, amelyik nem tudja miért nem vásárolnak a weboldalán
  • Mert a potenciális vevőt kell kielégíteni és nem a bámészkodót


Hogyan tudjuk kideríteni, mi kell a potenciális vevőnek?

Felvesszük és követjük a látogatók viselkedését és ezáltal megtudjuk:

  • Hogy mit csinálnak a weboldalon
  • Hogyan viselkednek
  • Mi miatt hagyják el a weboldalt
  • Mi az, ami megragadja a figyelmük
  • Mi miatt NEM vásárolnak
  • Mi miatt vásárolnak
  • Kik azok, akik vásárolnak
  • Kikre érdemes koncentrálni
  • Mi kell a potenciális vevőnek, hogy vásároljon
  • Miért iratkoznak fel és miért nem

Kattintások követése:

  • Követjük mire kattintottak a weboldalon legtöbben
  • Melyik menüpont a legnépszerűbb
  • Mi az, ami konkrét aktivitásra késztette a látogatót

Egér mozgatás követése:

  • Követjük az oldal mely részén van a látogató figyelme
  • Mi az, amit legtöbben elolvasnak (megnéznek)
  • Mi az, amire legtöbb időt szentelik a weboldalon a látogatók
  • Webergonómia szempontjából kielégíti-e a látogatók igényeit!

Gördülősáv térkép:

  • Pontosan megtudhatjuk a látogatóknak meddig tart a figyelmük
  • Ez alatt a "vonal" alatt már nem érdemes lényeges információt megosztani, ugyanis a látogatók döntő többsége sosem fogja elolvasni vagy megnézni
  • Számszerűen megtudhatjuk, hogy hány látogatót veszítünk egy bizonyos sáv alatt!