Ha szeretnél online marketingbe fektetni, akkor elmondom, hogyan legyél nyereséges!

online hirdetesAlap:

Magyarországon két nagy online csatornán tartózkodnak a potenciális vevők. Az egyik a Google a másik pedig a Facebook. Természetesen vannak más csatornák is, de többnyire ezeknél nincs meg a megfelelő finomhangolási lehetőség, amivel nyereségessé teheted a kampányod. Másrészről kicsi a forgalmuk, ezért többnyire nem érdemes velük foglalkozni!

 

Lényeg:

Ha szeretnél egy nyereséges hirdetést létrehozni, akkor néhány döntő tényezőre muszáj odafigyelned:

 Facebook:

A legnagyobb befolyása a Facebook hirdetéseknél, két tényezőnek van:

  • A kép megválasztása, ami a teljes hirdetési kommunikációt meghatározza
  • A célpiac kiválasztása: akiknek megjelenik a hirdetés. Ha ezt elpuskázod, akkor tulajdonképpen semmi értelme sincs a kampányodnak. Ezen kívül érdemes tesztelned több célcsoportot, ugyanis drasztikus eltérések lehetnek apró változtatásoknak.

 Google Adwords:

Az Adwords hirdetéseknél többnyire a következő tényezők határozzák meg a hirdetés eredményességét:

  • A hirdetés szövege: ezt olvassák el a potenciális vevők és ha nem jó, akkor egyszerűen nem kattintanak rá!
  • A hirdetés minősége: ez azt jelenti, hogy a hirdetési licit mellé, kapsz egy osztályzatot a Google-től, ha jó az osztályzatod és úgy gondolja, hogy hasznos a hirdetésed a felhasználók számára, akkor sokkal olcsóbban hirdethetsz (bőven a hirdetési licited alatt). Így könnyen profitábilissé teheted a hirdetésed!

 

nyereséges hirdetés007-es technika:

Facebook: válaszd ki, hogy kiknek szeretnél hirdetni! Ha a konkurenciád Facebook tagjainak hirdetsz, akkor a legnagyobb valószínűséggel egy nagy részét átcsábíthatod a saját vevőid közé! Ezért azt ajánlom, hogy célirányosan a potenciális ügyfeleknek hirdess, akiket a legolcsóbban átcsábíthatsz.

Adwords: Ha a hirdetési címben szerepel a kulcsszó, akkor könnyen növelni tudod a hirdetésed értékelését a Google szemében, így olcsóbbá válik a hirdetésed költsége. Ezen kívül még rengeteg technika van a hirdetési költség leszorítására, de ezzel a technikával elindulhatsz a nyereségesség felé vezető úton.

 

Ha még mindig nem vagy meggyőzve az online hirdetések hatékonyságáról, akkor nézd meg az egyik ügyfelünk véleményét:

Bocs a hangminőségért, a következő jobb lesz. 🙂

Ezeket a kérdéseket tettem fel Balázsnak:

  • Milyen eredményeket hoztak az online hirdetések?
  • Az online marketingnek milyen hatása van más marketing eszközhöz képest?
  • Másoknak is ajánlanád az online hirdetéseket?
  • Mennyire vagy megelégedve a szolgáltatásainkkal?

 

Ureczky Balázs – paniqszoba.hu

 

Segítsünk?

Ha szeretnéd, hogy együtt készítsük el az online hirdetésed és közösségi marketinged, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot. A kapcsolatfelvétel teljesen ingyenes és minden kötelezettségtől mentes!