Miért van magasabb helyezésen a konkurenciád a Google-ben!?

Alap:

Nem tudom megsaccolni se, hogy hányszor tették már fel nekem ezt a kérdést! És bár többnyire összetett a válasz, hiszen a Google algoritmusa viszonylag összetett, de döntő többségben kiderül, hogy a hivatkozások (linkek) miatt erősebb a konkurencia a Google ranglistán.

linkekKonkrétabban:

Két alapvető tényező alapján határozhatjuk meg egy link hatékonyságát:

  1. A link ereje: ez nyilván attól függ, hogy milyen és mennyire értékes weboldalról jön a hivatkozás.
  2. A link szövege: fontos, hogy mi a hivatkozás szövege, hiszen a Google (többek között) ez alapján ítéli meg, hogy miről szól a weboldalad, illetve milyen kulcsszavakra érdemes megjeleníteni a találati listán.

Tehát, az is lehet a link szövege, hogy: „Takács&Társa Kft.” és az is, hogy „Takács kerékpár üzlet” vagy esetleg „Acor kerékpár üzlet”, egy konkrét kerékpár márkát kihangsúlyozva.

Na, de hogyan találhatsz értékes weboldalakat, ahol elhelyezheted a linkjeidet? Nyomozz a konkurenciád linkjeit után…

A videóban megtudhatod hogyan:

 

Kattints erre a linkre: https://ahrefs.com

Majd regisztrálj és máris használhatod ingyenes a szolgáltatást.

 

Haladó technika:

Ha szeretnél belemélyedni részletesebben a keresőoptimalizálásba, akkor olvasd el ezt a részletes cikkemet, amelyben mélyebben kivesézem a témát.

http://www.marketing007.hu/keresooptimalizalas/

 

 

Leave a Comment

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.