Alap:
Nem tudom megsaccolni se, hogy hányszor tették már fel nekem ezt a kérdést! És bár többnyire összetett a válasz, hiszen a Google algoritmusa viszonylag összetett, de döntő többségben kiderül, hogy a hivatkozások (linkek) miatt erősebb a konkurencia a Google ranglistán.
Konkrétabban:
Két alapvető tényező alapján határozhatjuk meg egy link hatékonyságát:
- A link ereje: ez nyilván attól függ, hogy milyen és mennyire értékes weboldalról jön a hivatkozás.
- A link szövege: fontos, hogy mi a hivatkozás szövege, hiszen a Google (többek között) ez alapján ítéli meg, hogy miről szól a weboldalad, illetve milyen kulcsszavakra érdemes megjeleníteni a találati listán.
Tehát, az is lehet a link szövege, hogy: „Takács&Társa Kft.” és az is, hogy „Takács kerékpár üzlet” vagy esetleg „Acor kerékpár üzlet”, egy konkrét kerékpár márkát kihangsúlyozva.
Na, de hogyan találhatsz értékes weboldalakat, ahol elhelyezheted a linkjeidet? Nyomozz a konkurenciád linkjeit után…
A videóban megtudhatod hogyan:
Kattints erre a linkre: https://ahrefs.com
Majd regisztrálj és máris használhatod ingyenes a szolgáltatást.
Haladó technika:
Ha szeretnél belemélyedni részletesebben a keresőoptimalizálásba, akkor olvasd el ezt a részletes cikkemet, amelyben mélyebben kivesézem a témát.
http://www.marketing007.hu/keresooptimalizalas/