Hogyan szerezz gyors forgalmat a weboldalad számára?

Alap:

forgalomHa nem kapsz elég forgalmat a Google-től és nincs időd foglalkozni a keresőoptimalizálással, akkor mindenképp érdemes használni a fizetett hirdetéseket. Ne ijedj meg, nem kell óriási összegeket fizetned és első kézből mondhatom, hogy messzemenően lehetséges profitábilis kampányokat létrehozni.

Lényeg:

Mi a Google Adwords?! Az Adwords tulajdonképpen az, amiből a Google él. Ebből származik a döntő többsége a bevételeinek, amióta megalapították a céget és mondhatjuk, hogy hatalmas nyeresége van belőle. Csak 2012-ben 42,5 milliárd dollár bevétele volt az Adwords hirdetésekből. Ez a teljes magyar éves GDP harmada.

Az emberek pedig mindig többet és többet költenek, tehát megállapíthatjuk, hogy működik, mert különben nem csinálnák évről-évre többen és többen. Ami fontos, hogy nem csak nagyvállalatok hirdetnek Adwords-ön, hanem főleg kis és közép vállalatok. Ugyanis ezzel a módszerrel célirányosan, James Bond pontossággal célozhatsz a vevőkre!

És ami még fontosabb mérheted, hogy milyen a hirdetés megtérülése, így azokba a hirdetésekbe, amelyek nem működnek, azokba nem kell pénzt fektetned.

Ezért mondhatjuk, hogy egy újság hirdetéshez vagy plakáthoz képest sokkal, de SOKKAL hatékonyabb módszer!

007-es technika:

Két féle Google hirdetés van:

1.) Keresési hálózaton: ez az, ami a találati listákon jelenik meg

adwords

2.) Display hálózaton: ezek a hirdetések olyan weboldalakon jelennek meg, amelyek partnerkapcsolatot létesítettek a Google-vel

adsense

 

A pirossal bekeretezett rész a hirdetés.

display_hálózat

Ezekből a honlapokból rengeteg van és ami fontosabb, sokkal olcsóbbak az ilyen típusú hirdetések! Tehát, ha óvatosan szeretnél belekóstolni a fizetett hirdetésekbe, akkor először a Display hirdetéseket próbáld ki.

Viszonylag könnyű elkészíteni a hirdetést, itt kell regisztrálnod: adwords.google.com

Ami fontos, hogy a hirdetés típus kiválasztásánál a Display hálózatot válaszd!

 

Haladó 007-es technika:

Ha már használod az Adwords szolgáltatásokat, akkor készíts több hirdetési szöveget és teszteld melyik működik jobban. Ha sikerült növelned a kattintások százalékos arányát, akkor a Google folyamatosan engedni fog a kattintások árából. Próbáld ki!

 

 

Leave a Comment

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.