Alap:
Mi az, amitől leginkább fél az ügyfél vásárlás előtt!? A csalódástól és attól, hogy becsapják! Ezt kell kezelned…
Lényeg:
Hogyan tudod kezelni ezt a jelenséget!?
Referenciákkal:
007-es technika:
Hogyan szerezz ügyfél véleményeket?
Nem tart sokáig és nem kell nagy ügyet csinálni belőle, csak annyit kell tenned, hogy következő alkalommal, amikor megérkezik a kedvenc ügyfeleid egyike, akkor megkéred, hogy mondjon pár mondatot a cégedről vagy esetleg rögtön megkéred, hogy írja le. Miközben leírja, mond el őszintén, hogy azért van szükség a véleményére, mert szeretnétek kirakni néhány referenciát a weboldalra a nevével vagy cégnevével együtt. Így akár ingyen reklámot kap az ő cége is. Ha nem cégeknek értékesítesz, akkor nyilván cégnév nélkül, csak névvel tüntesd fel a véleményt.
Miután megtette jön egy apró trükk: vedd elő az okostelefonod vagy egy digitális fényképezőgépet és mond a következőt:
„… a marketing tanácsadóm Gabrics András a lelkemre kötötte, hogy fénykép nélkül ne is térjek vissza. Szóval, ha megengeded, akkor csinálnék rólad egy gyors fényképet…”
Többnyire, mire idáig elérsz belemennek a dologba és így szerzel egy rendkívül hasznos fényképes, névvel ellátott referenciát! Nem is olyan nehéz, ugye?! 🙂
Eredmények:
Amint kiraktam a fényképes referenciákat 52%-kal nőtt a feliratkozóim száma és 37%-kal a megrendelőim száma. Ha nekem működött, akkor Neked is fog!