7 érdekes különbség a női és férfi vásárló között!

Vevőszerző 007-es technikák az infografikához:

  1. Van egy rétege az embereknek, akik ki vannak éhezve a boldogságra, vásárlásra és az örömre: a nemrég szinglivé vált nők és férfiak. A Facebook-on keresztül tudsz konkrétan csak nekik hirdetni, így ők boldogabbak lesznek, te pedig gazdagabb. Mindenki jól jár!

  2. A nők és különösen a férfiak interneten informálódnak! Ma már nem egy lehetőség az internet, hanem egy kötelező marketing eszköz. Ráadásul célirányosan el tudod őket érni, csak azokat akik vásárolni is fognak tőled. Tudsz jobb marketing eszközt?!

  3. A nőknek a fizetése kisebb, de NEM kirívóan, ha egy kuponos vagy akciós marketinggel megcélzod őket, akkor azonnal ugrani fognak rá. Indíts egy akciót csak nők számára, így mivel megszólítva fogják érezni magukat, még nagyobb lesz az érdeklődésük. Ezután már csak az a dolgod, hogy megtartsd őket!

  4. Valentin napon elsősorban a férfiakat szólítsd meg a marketingeddel!

  5. Ha háztartási eszközt, szolgáltatást, árut, ételt kínálsz, akkor elsősorban a nőket szólítsd meg. A férfiaknak szánt marketing sokkal, de sokkal drágább lesz. A végén úgyis a nő fog dönteni!

  6. Készíts egy olyan ajánlatot a vevőid számára, amelyet nem tudnak visszautasítani és impulzus szerűen megvesznek. Ha még nem tetted, akkor itt az ideje, különösen ha a nők felé marketingezel...

hirdetés_ferfivsno

1 thought on “7 érdekes különbség a női és férfi vásárló között!”

  1. Kedves András!
    Nagyon fajín (németül: fein) dolog a jó marketing. És jó néven vettem a pozitív hozzáállásodat mások ténykedéséhez, mint például az enyémhez.
    Amit nem mindegynek tartok, az az, hogy mibe akarja bárki is bele rángatni az elérhető embereket:)
    Szerintem a marketing jó dolog, de csak, ha valódi versenyt nyer, akkor. Amerikai a gondolkodás módom. Jó pofa az oldalatok, ennyi biztos az előbbiek szerint.
    Sok sikert kívánok!

    üdv
    Waszabi

Leave a Comment

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.