Ha szeretnél online marketingbe fektetni, akkor elmondom, hogyan legyél nyereséges!

online hirdetesAlap:

Magyarországon két nagy online csatornán tartózkodnak a potenciális vevők. Az egyik a Google a másik pedig a Facebook. Természetesen vannak más csatornák is, de többnyire ezeknél nincs meg a megfelelő finomhangolási lehetőség, amivel nyereségessé teheted a kampányod. Másrészről kicsi a forgalmuk, ezért többnyire nem érdemes velük foglalkozni!

 

Lényeg:

Ha szeretnél egy nyereséges hirdetést létrehozni, akkor néhány döntő tényezőre muszáj odafigyelned:

 Facebook:

A legnagyobb befolyása a Facebook hirdetéseknél, két tényezőnek van:

  • A kép megválasztása, ami a teljes hirdetési kommunikációt meghatározza
  • A célpiac kiválasztása: akiknek megjelenik a hirdetés. Ha ezt elpuskázod, akkor tulajdonképpen semmi értelme sincs a kampányodnak. Ezen kívül érdemes tesztelned több célcsoportot, ugyanis drasztikus eltérések lehetnek apró változtatásoknak.

 Google Adwords:

Az Adwords hirdetéseknél többnyire a következő tényezők határozzák meg a hirdetés eredményességét:

  • A hirdetés szövege: ezt olvassák el a potenciális vevők és ha nem jó, akkor egyszerűen nem kattintanak rá!
  • A hirdetés minősége: ez azt jelenti, hogy a hirdetési licit mellé, kapsz egy osztályzatot a Google-től, ha jó az osztályzatod és úgy gondolja, hogy hasznos a hirdetésed a felhasználók számára, akkor sokkal olcsóbban hirdethetsz (bőven a hirdetési licited alatt). Így könnyen profitábilissé teheted a hirdetésed!

 

nyereséges hirdetés007-es technika:

Facebook: válaszd ki, hogy kiknek szeretnél hirdetni! Ha a konkurenciád Facebook tagjainak hirdetsz, akkor a legnagyobb valószínűséggel egy nagy részét átcsábíthatod a saját vevőid közé! Ezért azt ajánlom, hogy célirányosan a potenciális ügyfeleknek hirdess, akiket a legolcsóbban átcsábíthatsz.

Adwords: Ha a hirdetési címben szerepel a kulcsszó, akkor könnyen növelni tudod a hirdetésed értékelését a Google szemében, így olcsóbbá válik a hirdetésed költsége. Ezen kívül még rengeteg technika van a hirdetési költség leszorítására, de ezzel a technikával elindulhatsz a nyereségesség felé vezető úton.

 

Ha még mindig nem vagy meggyőzve az online hirdetések hatékonyságáról, akkor nézd meg az egyik ügyfelünk véleményét:

Bocs a hangminőségért, a következő jobb lesz. 🙂

Ezeket a kérdéseket tettem fel Balázsnak:

  • Milyen eredményeket hoztak az online hirdetések?
  • Az online marketingnek milyen hatása van más marketing eszközhöz képest?
  • Másoknak is ajánlanád az online hirdetéseket?
  • Mennyire vagy megelégedve a szolgáltatásainkkal?

 

Ureczky Balázs – paniqszoba.hu

 

Segítsünk?

Ha szeretnéd, hogy együtt készítsük el az online hirdetésed és közösségi marketinged, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot. A kapcsolatfelvétel teljesen ingyenes és minden kötelezettségtől mentes!

 

 

 

 

 

 

Szolgáltatásaink használatával Ön beleegyezik a cookie-k alkalmazásába. Több Infó

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close