Hogyan szerezz gyors forgalmat a weboldalad számára?

Alap:

forgalomHa nem kapsz elég forgalmat a Google-től és nincs időd foglalkozni a keresőoptimalizálással, akkor mindenképp érdemes használni a fizetett hirdetéseket. Ne ijedj meg, nem kell óriási összegeket fizetned és első kézből mondhatom, hogy messzemenően lehetséges profitábilis kampányokat létrehozni.

Lényeg:

Mi a Google Adwords?! Az Adwords tulajdonképpen az, amiből a Google él. Ebből származik a döntő többsége a bevételeinek, amióta megalapították a céget és mondhatjuk, hogy hatalmas nyeresége van belőle. Csak 2012-ben 42,5 milliárd dollár bevétele volt az Adwords hirdetésekből. Ez a teljes magyar éves GDP harmada.

Az emberek pedig mindig többet és többet költenek, tehát megállapíthatjuk, hogy működik, mert különben nem csinálnák évről-évre többen és többen. Ami fontos, hogy nem csak nagyvállalatok hirdetnek Adwords-ön, hanem főleg kis és közép vállalatok. Ugyanis ezzel a módszerrel célirányosan, James Bond pontossággal célozhatsz a vevőkre!

És ami még fontosabb mérheted, hogy milyen a hirdetés megtérülése, így azokba a hirdetésekbe, amelyek nem működnek, azokba nem kell pénzt fektetned.

Ezért mondhatjuk, hogy egy újság hirdetéshez vagy plakáthoz képest sokkal, de SOKKAL hatékonyabb módszer!

007-es technika:

Két féle Google hirdetés van:

1.) Keresési hálózaton: ez az, ami a találati listákon jelenik meg

adwords

2.) Display hálózaton: ezek a hirdetések olyan weboldalakon jelennek meg, amelyek partnerkapcsolatot létesítettek a Google-vel

adsense

 

A pirossal bekeretezett rész a hirdetés.

display_hálózat

Ezekből a honlapokból rengeteg van és ami fontosabb, sokkal olcsóbbak az ilyen típusú hirdetések! Tehát, ha óvatosan szeretnél belekóstolni a fizetett hirdetésekbe, akkor először a Display hirdetéseket próbáld ki.

Viszonylag könnyű elkészíteni a hirdetést, itt kell regisztrálnod: adwords.google.com

Ami fontos, hogy a hirdetés típus kiválasztásánál a Display hálózatot válaszd!

 

Haladó 007-es technika:

Ha már használod az Adwords szolgáltatásokat, akkor készíts több hirdetési szöveget és teszteld melyik működik jobban. Ha sikerült növelned a kattintások százalékos arányát, akkor a Google folyamatosan engedni fog a kattintások árából. Próbáld ki!

 

 

About the Author Gabrics András

Leave a Comment:

Popular posts

Szolgáltatásaink használatával Ön beleegyezik a cookie-k alkalmazásába. Több Infó

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close